معرفی به جستجوگر یاهو
( Yahoo )
برای معرفی رایگان سایت یا وبلاگ به جستجوگر یاهو لازم
است تا یک نام کاربری از یاهو داشته باشید که میتوانید از ایمیل یاهو یا آی دی پیام رسان یاهو( یاهو مسنجر)
استفاده کنید. پس از رفتن به آدرس معرفی سایت به جستجوگر یاهو و
ورود نام کاربری یاهوی خود و کلمه عبور آن وارد صفحه ای دیگری خواهید شد که میتوانید آدرس
وبلاگ خود را ثبت کنید. همانطور که در
تصویر می بینید این صفحه دارای دو ورودی است که میبایست در روبروی
عبارت Enter the URL for
your page آدرس وبلاگ خود را وارد کنید. همچنین گزینه دیگری برای
ورود آدرس RSS وبلاگ نیز وجود دارد که البته اختیاری است ولی پر کردن آن
به جستجوی بهتر مطالب وبلاگ شما کمک خواهد کرد. پس از ورود آدرس وبلاگ دکمه Submit URL را بفشارید تا صفحه دریافت
موفقیت آمیز آدرس
وبلاگ شما توسط یاهو نمایش داده شود.
فرمانده کل قوا در اجتماع بزرگ بسیجیان شرکت کننده در اردوی فرهنگی رزمی یاران علی (ع)
بسیج : جلوه حضور مقتدرانه ملت
یک مطلب درباره ی بسیج عرض میکنم یک مطلب درباره ی فلسطین. درباره ی بسیج سخن من این است که سیاست مراکز اقتدار بین المللی از اوایل این قرن تا امروز همیشه این بوده است که ملت ها را از معادله ی قدرت جدا کنند یعنی از ان روزی که کشور های اروپایی وبعد امریکا برنامه ریزی کردند که به خصوص اختیار کشورهای اسلامی این منطقه را در دست بگیرند از نفتشان استفاده کنند از مو قعیت سوق الجیشی شان استفاده کنند
از بازارهای مصرفشان استفاده کنند از نیروی کار ارزانشان استفاده کنند یک تصمیم اساسی و حیاتی دیگر هم در کنار این گرفته شد وان تصمیم این بود که ملت های این منطقه را از معادلات قدرت کنار بگذارند چون اگر ملتها در معادله قدرت وارد بشوند دستگاه اقتدار طلب استکبار شکست خورده است
ملتها را چطور کنار بگذارند؟راه این که ملتها در قضایای این منطقه سخنی و نقشی و عزمی نداشته باشند این بود که در رأس
کشورها عناصر طرفدار خود راکه با مرد م هیچ نسبتی و درمیان مردم هیچ محبوبیتی نداشتند سرکاربیاورند نمونه اش درایران ما ادمی مثل رضاخان بود بعد هم پسررضاخان اینها هیچ ارتباطی با مردم نداشتند وقتیدر یک کشورمثل ایران یا مثل بعضی کشورهای شمال افریقا یا کشورهای دیگری در این منطقه ملتها مواجه میشوندبا قدرت با حکومت وزمامداری ان چنان انسانهایی بدیهی است که ملتها از انها پشتیبانی نکرد اختیار این زمامدار در د ست ان مرکز اقتدار خارجی است بگوید بکن مجبور است بکند بگوید نکن مجبور است نکند بگوید صلح خا ورمیانه را به رسمیت بشناس مجبوراست بشناسد بگوید قیمت نفت را اینقدر پایین بیاور
مجبور است پایین بیاورد بگوید فلان فرد رااز دولت خود کنار بگذار یا فلان فرد را در داخل دولت خود به فلان کار بگمارمجبور است بکند چرا مجبور است ؟ اقتدار جهانی مواجه می شود ملتی هم ندارد که ازاوپشتیبانی کند .نتیجه این می شود : تصمیم گیری در این کشور ها به وسیله ی زمام داران فاسدو خود فروخته میشود تصمیم گیری دستگاههای اقتدار جهانی :یعنی همان چیزی که ما ازاول انقلاب به ان گفته ایم((استکبار )) ان ملتها را خرد می شمارد ان که به حقوق ملتها اعتنا نمیکند ان که منافع ملتها را در نظر نمی گیرد :این سیاست استکبار بوده این کار را هم کرده اند
در ایران عزیز ما قبل از انقلاب دهها سال این سیاست دنبال شد در کشورهای دیگر هم اگر نگاه کنید من اسم نمی اورم وزمان معین نمیکنم- می توانید نمونه های متعددی را ببینید .نقطه مقابل ان چیست؟نقطه مقابل این است که ملت در یک کشور در معادله ی قدرت وارد بشود .اری و نه بگوید خواست خود را علنی کند حقوق خود را مطالبه کند در مسایل کشورش با چشم باز با عزم راسخ وبا قدم ثابت و استوار دخالت کند این کار را انقلاب عظیم اسلامی ما و رهبر بی نظیر این انقلاب در این کشور – که مانند طلسمی بسته شده بود-باز کردند این کار را راه انداختند . قبل از انقلاب دهها سال در این کشور نام مجلس وانتخابات و از این جور چیزها بود این مردم در ان دوران یک مرتبه پای صندوق انتخابات نمیرفتند انتخابات نمی شناختند دولت را نمی شناختند از تصمیم ها خبر نداشتند همه چیز در غیاب ملت رقم می خورد و تصمیم گرفته می شد و عمل میشد . از اول انقلاب این ملت است که در وسط میدان است مسوولان کشور اگر تصمیمی می گیرند اگر شجاعتی به خرج می دهند اگر اقدام راسخی می کنند به پشتیبانی این ملت است .ملت وقتی در یک کشور وسط میدان باشد در معادله ی قدرت شریک و سهیم میشود .دیگر نه قدرت های زور گو ی بین المللی می توانند چیزی بر او تحمیل کنند یا کسی را بر گرده ی او سوار کنند .نه زمام داران می توانند ضعف نشان بدهند و تسلیم خواس بیگانگان بشوند چون ملت مطالبه می کند . احاد ملت ایران اسلامی در میدانند .البته انگیزه هاهمه جا یکسان نیست .نشاط ها و ارادهها یکجور نیست همه یک جور حاضر نیستند در راه هدفهای عالی کشورشان وملتشان سرمایه گذاری کنند و اقدام کنند یکی حاضر است جان بدهد یکی حاضر است مالش را بدهد یکی حاضر است مقداری از وقتش را بدهد یکی حاضر است چند کلمه حرف زدنش را بدهد یکی حاضر است تماشاچی باشد وتحسین کند همه یک جور نیستند در میان آحاد عظیم ملت شصت وپنج میلیونی ما آن کسانی که جان لازم باشد میدهند اگر مال لازم باشد می دهند اگر حضور به تن و جسمشان لازم باشدآن را حاضر می کنند اگر بحث سازندگی باشد پا وسط میدان می گذارند اگر بحث دفاع باشد در وسط میدان می آیند اگر لازم باشد برای هدفهای کشور خود را از لحاظ علمی آماده کنند این کار را می کنند هر چه هدفهای والا از آنها بخواهند حاضرند آن را تقدیم بکنند آن جمعی که این خصوصیت را دارند اسمشان بسیج است .
برو این قلیان را چاق کن و بیاور!
--------------------------------------------
نوکرى دنبال سرش بود و پوستینى قیمتى روى دوشش مىانداخت و لباسهاى فاخرى مىپوشید؛ چون از خانواده اعیان و اشراف بود و پدرش در تبریز ملکالتجار بوده یا از خانواده ملکالتجار بودند. ایشان طلبه و اهل معنا بود و بعد از آنکه توفیق شامل حال این جوان صالح و مؤمن شد، به درِ خانه عارف معروف آن روزگار، استاد علم اخلاق و معرفت و توحید، مرحوم آخوند ملاحسینقلى همدانى - که در زمان خودش در نجف، مرجع و ملجأ و قبله اهل معنا و اهل دل بوده است و حتى بزرگان مىرفتند در محضر ایشان مىنشستند و استفاده میکردند - راهنمایى شد. روز اولى که مرحوم حاج میرزا جواد آقا با آن هیئت یک طلبه اعیان و اشراف متعین، به درس آخوند ملاحسینقلى همدانى مىرود، وقتى که مىخواهد وارد مجلس درس بشود، آخوند ملاحسینقلى همدانى از آنجا صدا مىزند که همانجا - یعنى همان دم در روى کفشها - بنشین؛ حاج میرزا جواد آقا هم همانجا مىنشیند! البته به او برمىخورد و احساس اهانت میکند؛ اما خود این و تحمل این تربیت و ریاضت الهى، او را پیش مىبرد. جلسات درس را ادامه مىدهد. استاد را - آنچنان که حق آن استاد بوده - گرامى مىدارد و به مجلس درس او مىرود. یک روز در مجلس درس، او که در اواخر مجلس هم نشسته بود، هنگامى که درس تمام مىشود، مرحوم آخوند ملاحسینقلى همدانى به حاج میرزا جواد آقا رو میکند و مىگوید: برو این قلیان را براى من چاق کن و بیاور! بلند مىشود، قلیان را بیرون مىبرد؛ اما چهطور چنین کارى بکند؟! اعیانى، اعیانزاده، جلوى جمعیت، با آن لباسهاى فاخر! ببینید، انسانهاى صالح و بزرگ را اینطور تربیت میکردند. قلیان را مىبرد، به نوکرش که بیرون در ایستاده بود، مىدهد و مىگوید: این قلیان را چاق کن و بیاور. او مىرود قلیان را درست میکند و مىآورد به میرزا جواد آقا مىدهد و ایشان قلیان را وارد مجلس میکند. البته این هم که قلیان را به دست بگیرد و داخل مجلس بیاورد، کار مهم و سنگینى بوده است؛ اما مرحوم آخوند ملاحسینقلى مىگوید که خواستم خودت قلیان را درست کنى، نه اینکه بدهى نوکرت درست کند! این، شکستن آن منِ متعرضِ فضولِ موجبِ شرک انسانى در وجود انسان است. این، آن منیت و خودبزرگبینى و خودشگفتى و براى خود ارزش و مقامى در مقابل حق قائل شدن را از بین مىبرد و او را وارد جادهایى میکند و به مدارج کمالى مىرساند که مرحوم میرزا جواد آقاى ملکى تبریزى به آن مقامات رسید. او در زمان حیات خود قبله اهل معنا بود و امروز قبر آن بزرگوار محل توجه اهل باطن و اهل معناست.
(نقل شده در دیدار با اقشار مختلف مردم در سی ام فروردین 1369)
امروز براتون لینک شرکت های بزرگ روگذاشتم شاید بدردتون خورد:
Compaq http://www.compaq.com/
Dell http://www.dell.com/
Gateway http://www.gateway.com/
Hewlett-Packard http://www.hp.com/
IBM http://www.ibm.com/
Intel http://www.intel.com/
VIA Technologies http://www.viatech.com/
Audio hardware providers/manufacturers
Cirrus Logic (Crystal) http://www.cirruslogic.com/
Creative Labs/Ensoniq http://www.creative.com/
ESS Tech http://www.esstech.com/
VIA Technologies http://www.viatech.com/
Turtle Beach http://www.turtlebeach.com/
Video hardware providers/manufacturers
ATI http://www.ati.com/
Creative Labs http://www.creative.com/
Hercules http://www.hercules.com/
Intel http://www.intel.com/
Matrox http://www.matrox.com/
Nvidia http://www.nvidia.com/
S3 http://www.s3graphics.com/
SIS http://www.sis.com/
Trident http://www.tridentmicro.com/
Controller manufacturers
Gravis http://www.gravis.com/
Logitech http://www.logitech.com/
MadCatz http://www.madcatz.com/
Microsoft Sidewinder http://www.microsoft.com//hardware/sidewinder/
Saitek http://www.saitek.com/
Thrustmaster http://www.thrustmaster.com/