::.مصباح الهدی::.

:.وبلاگ مذهبی.: ،مطالب مذهبی ،عکس مذهبی ، مباحث دینی ،دانلود قرآن ،دانلود مداحی

::.مصباح الهدی::.

:.وبلاگ مذهبی.: ،مطالب مذهبی ،عکس مذهبی ، مباحث دینی ،دانلود قرآن ،دانلود مداحی

خاطرات مقام معظم رهبری (پوشیدن لباس نظام)

پوشیدن لباس نظام

--------------------------------------------

مقام معظم رهبرى به من فرمودند: من در زمان جنگ، همیشه با لباس نظامى در جبهه‏ها حاضر مى‏شدم، اما تردید داشتم که آیا مصلحت در همین است که من لباس پیغمبرصلى الله علیه وآله را کنار بگذارم و این لباس تنگ نظامى را بپوشم یابا همان لباس روحانى به جبهه بیایم؟

ایشان هنگام مراجعت به تهران، لباس روحانیت را روى همان اونیفرم نظامى مى‏پوشیدند و پس از تقدیر گزارش به حضرت امام قدس سره به نماز جمعه مى‏آمدند و نماز وحدت آفرین جمعه را مى‏خواندند.

ایشان در ادامه فرمودند: روزى که براى دادن گزارش از جبهه، به جماران رفتم، امام قدس سره پشت پنجره ایستاده بودند. من مشغول باز کردن پند پوتین‏ها و این کار مدتى طول کشید.

حضرت امام قدس سره ایستاده بودند و با لبخندى، خیره خیره مرا نگاه مى‏کردند. پس از آن که وارد اتاق شدم، دست امام را بوسیدم. معظم له دستى به پشت من زدند و فرمودند: زمانى پوشیدن لباس سربازى در عرف ما، خلاف مروت بود؛ ولى الان مى‏بینم چه برازنده شماست!

آیةاللَّه خامنه‏اى فرمودند: با این کلام دل رباى امام، تردید از دلم بیرون رفت و از آن روز به بعد، همیشه از پوشیدن لباس نظامى لذت مى‏بردم.!

   حجةالاسلام و المسلمین ذوالنور

 

 . پرتوى از خورشید، ص 139.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد