::.مصباح الهدی::.

:.وبلاگ مذهبی.: ،مطالب مذهبی ،عکس مذهبی ، مباحث دینی ،دانلود قرآن ،دانلود مداحی

::.مصباح الهدی::.

:.وبلاگ مذهبی.: ،مطالب مذهبی ،عکس مذهبی ، مباحث دینی ،دانلود قرآن ،دانلود مداحی

اگر یکبار، تنها یکبار تو را ببینم...

اگر یکبار، تنها یکبار تو را ببینم...
( برگرفته از آثار ارسالی به جشنواره طوبی )


... با هزاران بوسه بر پایت سر بر سجده شکر به درگاه یگانه معبود می سایم و سپاس می گویم که چشمم را به دیدار بهار روشن کرده است.
سرخس - سحر جاوید

... نمی دانم با کدامین واژه، باکدامین لبخند، با کدامین ترانه، جشن دیدارت را گلگون خواهم کرد.
سمیه شریف

... به بزرگترین آرزوی خود رسیده ام و دیگر چیزی جز وصال تو نمی خواهم.
سیدمحمد مدنی بجستان

... هزاران آینه دل، رو در روی جمالت می گذارم تا مکرر حضورت در میان زلال جان شیفتگانت رخ نماید.
مژگان مصطفوی

... و فقط حق داشته باشم که یک خواسته طلب کنم می خواهم کمکم کند تا شیعه واقعی باشم.
تهران - فائزه یوسف زاده

... در آرزوی دیدار دوباره جمالت همچنان خواهم ماند.
تکتم با دوست

... از شادمانی بال در می آورم، پرواز می کنم و در هر فرصتی با خدای یگانه، راز و نیاز می کنم تا مرا شایسته آن گرداند که همواره از فیض حضور و وجود مقدس تو، سرشار باشم.

... عاجزانه از خداوند می طلبم که نعمت رؤیت خورشید را، حتی لحظه ای از من نگیرد.
جواد نعیمی

... سر بر قدمت می نهم تا به یکباره تاریکی هجران به صبح وصال بدل گردد و گرمی نگاهت را بر تار و پود وجودم می نشانم و دل و اندیشه ام را با محبتت عجین می کنم تا هرگز یادت از خاطرم نرود.
شهر کرد - حمیرا رضاپوریان

... شکایت بعضی از مسئولان را می نمایم و درخواست می کنم تا زودتر تشریف بیاورید و با افراد خاطی هرگونه که مصلحت می دانند عمل کنند.
اراک - اسماعیل ابوالحسنی

... خاک پایت را توتیای چشم می کنم.
تهران - محمدابراهیم جلاء

... جانم را کف دست می گیرم و به قربانگاه عشق می آورم و در زیر پایت قربانی می کنم. جانی که یک عمر چشم انتظار، بودنش را به بهانه دیدنت به زمین تحمیل کرده است.
شاهین شهراصفهان - عالیه سرخی نژاد

... با شرمساری می گویم شفاعتم کن تا هنگامه محشر رسوا و زیانکار نباشم.
تبریز - پنبه چی

... عقده دل را با تو باز خواهم کرد و عشق و علاقه ای را که سالهاست برای هیچ کس ابراز نداشته ام و در گلویم چنبره زده با زیباترین واژه های هستی برایت خواهم خواند.
آذر صدیقی پور

... می گویم: یا اباصالح! ما غافلان، راه راست گم کرده ایم. دست ما را بگیر و به راهی که ذات مقدس احدیت فرمان داده رهنمون ساز.
کرج - مرضیه اخلاقی

... به تو خواهم گفت: نمره بهترین اعمالم را در پستوی خانه دل پنهان کرده ام تا تو بیایی نشانت دهم، شاید مرا به سربازیت بپذیری.
بوشهر - عبدالمناف کیامنش

... حضورت را عاشقانه فریاد می کردم تا بدانند این منم پیوندی گنگ را باز یافته ام؛ به اهورایی مقدس تکیه داده ام که به یمن قدمهایش بهار از زمین می جوشد و زمزم هزاران سال پیش به استقبال چنین روزی آمده است.
کرمانشاه - روناک محمدی

... به نم گریه هایت که ردپای تمام رودها بر زمین است قسمت می دادم تا نسیم نوازشگر گامهای شکیبایت را از گمگشته های خاک دریغ مداری.
کرمانشاه - روناک محمدی

... همان یک دیدار مرا کفایت می کند تا روشنی چشمهای بی فروغ من باشد.
کاشان - زهره مجیدی مرقسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد